TACK LISA FÖR ATT DU RASTADE MIG UN PEU.


visst är det spännande att samma rum som man lämnat tre timmar tidigare som känts instängt och luktat vardagsmåsten plötsligt kan lukta häggblom, skogsbrand och kännas alldeles hemtrevligt, litet och perfekt? DET ÄR JU DET NÄRMSTA JAG KOMMER MAGI IDAG! (notering för kommande liv: lämna alltid fönstret öppet innan du åker nånstans, hanna! eller vad jag kan komma att kallas i mina kommande liv! siv?) jag och lisa rallybilade till husby för att se på stormatch ikväll, vi hann ju iallafall dit till andra perioden! ;d

längtar mest till på lördag nu, kompanjoner!



ett vackert minne handplockat med värme ur mappen med namnet "oscar rullar ner och alla tror han dör-festen", för han rullade verkligen, HJULADE nästan, nerför slänten vid centrumrondellen efter att ha kastat sig över ett räcke, och alla trodde han vred nacken av sig, hundredelssekundhjärtstilleståndet och sedan skrattet i en kvart, minst. :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

I LUUUV IT :D

2011-05-12 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0