VI KRYSSADE MED STIL [EN STUND]


trestegsplanen är härmed avklarad med all glans och värdighet
(det sistnämnda är öppet för diskussion, haha....)
och jag tror att det här blev en helg att ställa överst på prispallen, för jag verkar ha sådana nära och fina
som bara finns till för att sprida gladheter runt sig, tycka, tycka, tycka om, ja!?


hahah, isabelle med sitt livs viktigaste mitt-i-natten-smörgås!



[05.23]
för att visa på skalan hur fint jag har haft det! isabelle som läste spritkatalog på finska och skrattade hysteriskt åt sig själv är bortklippt för att undvika utvikschock i bloggvärlden!


OCH så blev jag ju uppmött, hämtad, bortskämd, återupplivad och sönderpussad av en riktig tiopoängare till varelse. jag måste ha uträttat minst fyra stordåd i ett tidigare liv. hjärtat viftar på svansen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0