KÄNSLOR I VÅGMASKINEN!


nere på köksbordet låg det två stycken heläkta kuvert med frimärke och handskriven adress på,
de var till mig, och jag hade missat dem ända fram till ikväll, jag sprättade och slet och plötsligt hade jag minst två till valmöjligheter över vad jag ska göra i höst, bara sådär i handen?! "AAAH, EDDE, AAAAAAAH!" var den spontana reaktionen, sen fick jag glädjespratt i magen och sen la jag ner papperen och vandrade iväg,
för jag såg att man måste lämna besked i princip.... nu, så jag körde på ignoransmetoden, just ikväll, snart ska jag tänka efter ordentligt, men den här kvällen ska bara finnas till för att suga på karamellen! (och KANSKE på en engelsk kola till och med.. HÖHÖ!)

och hahah, jag har visst sökt (och kommit in) på en skola i en helt annan stad än vad jag trodde jag sökte... men allt är under kontroll, kapten! ;d

ja! ta-vara-på-mig-själv-pulsen har tickat igång med besked!



småttingar på tacomys, hösten nollåtta, naaaaaa!


från en sak till en annan, så ska vi hjälpa till och flytta ut familjen fredriksson ur det stora huset i den lilla byn på lördag! huset där man alltid skjuter upp volleybollen på balkongen/antennen, där man sportar
fifty-fifty-chansen på att komma ut igen om man låser dörren i övre badrummet, där popcornskålen fick en helt ny roll en sen midsommarnatt, där vi har tillbringat så många slöa timmar i sofforna med skratt och kompisar i massor, där man alltid har varit välkommen till för ett gäng varma grekpajer och en svinläskig skräckfilm.... BEHÖVER JAG FORTSÄTTA? fina, rara vikbyn, klart att vi ska ge något tillbaka. :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0