hundnamnet till din katt?




hallååå... huset!

okej, ja, he. det är natt, jag är lika vaken som när jag officiellt gick och la mig för fyra timmar sen. skvallra inte för mitt disciplinerade jag som ska upp och skalla hemtenta när klockan ringer kl. 10, okej? så kan det jag som jag gillar bäst tryna till 13! bra. jag googlar kent-rader som jämt snurrar i min skalle och hamnar klottrigt i block, men som jag aldrig minns vilken låt de hör ihop med men nu vet jag att "och mitt indiehjärta slår och slår och slår" hör ihop med palace & main! och nu vet ni också! THIS IS MEMORY, PLUTO!




här är min nya klocka, han lystrar till john walker men får mig mest att tänka på "walk idiot, walk!" han tickar som klockor gör mest, och jag börjar misstänka att han är gärningsmannen bakom min sömnlöshet?! sitt, rosa!

jag vill ha: en sankt bernard som heter bolivar.


och alla som älskar dig får lära sig att vänta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh människa kan vi fira nyår ihop? i badkaret?

2011-11-02 @ 10:20:36
Postat av: människan!

jadå, om jag får ta med bolivar!

2011-11-02 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0