snällaste, snällaste sankte klas!





... ifall ni bara ger mig eeen endaste chans till så lovar jag att vara den mest felfria, deltagande, punktliga, högpresterande julgodisbagaren ni någonsin stött på!!11 jag lovar er till och med högtidligt att göra alla de kassa sysslorna, som att diska knäckkastrullen! DET, är ett erbjudande ni inte har ... tålamod att missa!?

så, snälla kamrater runt om i sverige, kan vi julbaka? kavla lussebulle i takt med denna: Wham! – Last Christmas ? snääälla!

(jag har julknas i oktober förstår ni! jag har en spotifylista under konstruktion, julpapper & snören inhandlade, fula tygpepparkakor redo att dingla ifrån gardinerna! ALLT är redo, jag har till och med TVÅ julstjärnor till mina TVÅ fönster! ni hör ju utan att behöva tänka så länge att allt är perfekt, förutom att det är barmark och höstlov och... oktober. right.)

IMORGON SKA JAG FÖRSÖKA LISTA UT VILKA AV ALLA HÅRT HALLOWEEN-MASKERADE MÄNNISKOR SOM INTE BÖR SERVERAS MER ALKOHOL. heee, blir spännande väl. "ni får helt enkelt be dem lyfta på masken!" jaha, ja. vi ska vara vampyrtjejer med bett i halsen, och i skrivande stund har jag varken inhandlat blod, huggtänder eller vitt smink. eller något vampyrinspirerat att ha på mig? ehhh... energin verkar ha lagts på lördagskvällen, då ska jag vara fransk man med baguette & basker, ja!

jag är ju himla internationell nu på senare år, min pojkvän är stationerad i norge, min bästa vän är landsförvisad till danmark i ett par månader till, och ... jag ska vara fransman på halloween. alldeles extraordinärt internationell skulle jag våga påstå!

Hurts – All I Want For Christmas Is New Year's Day


var fina på halloween, bär pyamas och uppsök (rätt...) man med rånarluva för bästa effekt! LIKE WE DID IT BACK IN '09. (klingar inte alls lika snyggt som '69 dessvärre, men ack!)



dansk person & undertecknad! sannerligen en utklädnad som inte kvalar in under "all-in", långt därifrån är det också! fast det var på den här halloween som jag, emlit och amanda rundqvist kastade en stulen panpizza mellan oss och sprang som fan ut ut lägenheten, hahah....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0