the eighth station of cross kebab house!


jag vet en grej som kanske inte ni vet. än iallafall.



nu är det måndag den 31 oktober, och det betyder att en liten (stor?)
tjej kommer att vakna och fylla 8 om några timmar! (om ganska så väldigt
några timmar om jag minns mina egna ensiffriga födelsedagar rätt?)

anna har lärt mig en del sedan vi stötte på varann första gången,
(vinter- 09!) hon har lärt mig att man kan göra slajmbollar av
bakpulver & vatten, hur man reser sig upp när man trillar på sina
slalomskidor, att det går alldeles utmärkt att måla med tusch på

korvbröd, hon har återupplivat mina sovande pysselådror &
vi har tillsammans rett ut knepiga skillnader på "att gilla någon"
och "att vara kär i någon". och så har vi ju fnittrat en del!

när hon vaknar kommer det (förhoppningsvis) ligga ett brev i postlådan
med ett fint kort & ett finare halsband till henne i present! till
min sötaste lilla kompis som en gång sa "peter är kär i dig, annars
skulle han inte vara med dig."
blir det mycket enklare än så?

<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så gullig! " hej det är Hanna.....hej det är Hanna, nej menade Anna! " <3

2011-10-31 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0