VM I ATT HÅLLA FÄRGENNENENENEN?


och någonstans i min plånbok
glöder en post-it från -97

där tio kulspetsblå små siffror
skriker våga utan ord





jag har glömt hur man bloggar utan att behöva stanna upp efter varje mening och tvinga fram något nytt. MEN ACK, i helgen var jag i hedemora med alla som  gjort gymnasiet till något att längta tillbaka till! jag var speedad, sen lämnar vi den historian! här i falun (slätta, HEEEEEHE. nej.) är badrummet fyllt med spindlar, min säng verkar ha hamnat i ett mardrömshörn, mina växter har löss, jag smälter fast skärbrädor i spisplattan var och varannan dag, jag försöker äta lchf (men efter en snabb kik i mitt kylskåp/skafferi kan man konstatera att jag skulle behöva kasta exakt allt för att kunna kickstarta på riktigt... inte optimalt.), kattve meddelade mig igår att hon börjat med tumblr, och hjärtat/hjärnan säger mig att jag kanske snart hoppar från det sjunkande blogg.se-skeppet for real, for real. annars  har jag lyckats få med mig min kamerasladd från hedemora, så nu kan ni få se ansikten på alla namn jag droppat runt mig på twitter vilken dag i veckan som helst.

DAGENS FÖLJANDE MOMENT: HÅRTVÄTT, MAKARONER, KORSNÄS.

xoxo gossipgirl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0