lovin it lite

hannaleebloggupdäjt !!!!1111 8)

ja. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm. ja. lite svårtHMMMMMMM

jag var hos emelie idag, det var fruktansvärt efterlängtat. hon hann förolämpa mig på alla sätt man kan och jag har lånat och fått tillbaka saker. allt är som det borde : )

mamma har "tjejmiddag", alla var här nyss och skulle boka kryssning och härjade runt och skrattade åt min taklampa och mitt skrivbordsmisslyckande.  kan inte annat än le åt min älskade mors lycka awwiawi :]

nu ska datorn av, jag i säng och alla sätt att nå mig (=mobilen) ska placeras långt åt helvete ifrån mig
gud så jag har längtat efter sömn

och snart är mina bilder back on track på datorn också, känns väldigt tomt just nu : (
pYsSheJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0